7 Merkataritza saila. Marketinga (1. eb)
Merkataritza saila
Merkatua
7.1. Merkatu motak ERANTZUNA
7.2. Merkatu kuota ERANTZUNA
7.3. Nadiander S.A. enpresak bolalumak ekoiztu eta salmenta egiten du. Epe zehatz batean produktu honen sektoreak egindako salmenten batura 1.500.000 €koa da eta enpresen salmenten balioa 420.000 € izan zen denbora epe horretan. Kalkulatu Nadianderren merkatu kuota. ERANTZUNA
7.4. Samaniego S.A. enpresan 130 langilek egiten dute lan eta galtza bakeroak ekoizten dituzte. Lehiakidea den enpresa baten ikerketa batek merkatuan aurkitzen diren galtza bakero gehienak teknologia modernoagoa erabiltzen duten enpresa handiek eginak direla erakutsi du. Zein leku du Samaniego S.A.-k merkatuan eta zein aholku emango zenioke? ERANTZUNA
Merkatuaren azterketa
7.5. Merkatuaren azterketaren faseak ERANTZUNA
Merkatuaren segmentazioa
7.6. Zer ulertzen da “merkatuen segmentazioa”-rekin, zertarako erabiltzen da, eta segmentatzeko erabiltzen diren irizpideak. ERANTZUNA
Marketinga
7.7. Zer da Marketing-a. ERANTZUNA
7.8. Merkataritza jardueraren bilakaera ERANTZUNA
7.9. Marketing-aren garrantzia. ERANTZUNA
Marketingaren elementuak
7.10. Zer da Marketing-mix-a. Nola erlazionatzen dira banaketa politika eta prezio politika? ERANTZUNA
Marketing plana
7.11. (HAUTAPROBAK 04-05-uztaila, 01-02-uztaila…) Zer da Marketing plana? Zein dira Marketing-Mixaren osagai edo politikak? Esplikatu, laburki, bakoitzaren esanahia. Zeintzuk dira Marketing-Mixaren osagaiak edo politikak? Azaldu, laburki, bakoitzaren esanahia. ERANTZUNA
Atsegin dut:
Atsegin dut Kargatzen...